AtaGunerHD
Spectator
- Joined
- Apr 7, 2015
- Messages
- 19
- Reaction score
- 2
Merhaba arkadaşlar ben DeathAngel's clanının kurucusu Ata bu clan a girmek için aşşağıdakileri yapmanız lazım
1.En az 20 kazanman olması lazım
2.+13 yaş olması lazım
3.macro kullanmıyacaksın
4.hack vs kullanmıyacaksın
bizim clanımıza girmeniz için bunları yapmanız lazım
OWNER:AtaMC12
OWNER:KillerBoyHDD
SKYPE:AtaGuner.53
Player
AtaMC12
RealHD
xlittleMurderHD
KillerBoyHDD
İBatuHD
ClanStast
[Lost]NoCry 5 - 1 DeathAngel's
1.En az 20 kazanman olması lazım
2.+13 yaş olması lazım
3.macro kullanmıyacaksın
4.hack vs kullanmıyacaksın
bizim clanımıza girmeniz için bunları yapmanız lazım
OWNER:AtaMC12
OWNER:KillerBoyHDD
SKYPE:AtaGuner.53
Player
AtaMC12
RealHD
xlittleMurderHD
KillerBoyHDD
İBatuHD
ClanStast
[Lost]NoCry 5 - 1 DeathAngel's
Last edited: