GurkKebab
Spectator
- Joined
- Jan 5, 2015
- Messages
- 5
- Reaction score
- 0
IGN:gurknisseSkype![]()
No hacks!
12+ age
100+ wins (exceptions can be made)
Can speak English or swedish good!
![]()
IGN:
Wins:
Loses:
Past clans:
Skype:
Why do you want to join this clan?
How do you think you can help this clan?
![]()
OWNERS:
abbesk8![]()
Energi321![]()
Captain:
oguh_0_lol![]()
Polariscrafter![]()
Elite 250+ wins:
Members 100+ wins:
Ax_XD![]()
EskilstunasTs![]()
RedZerro![]()
Daaswede![]()
Trial members 0+ wins
![]()
No battles yet.
____________________________________________________________________
Follow the rules and have fun!
Wins:12 men asså try hardar inte sg men om du vet vad HG är så try harda jag där hade 175+ wins och jag är väll ok på PvP
Loses:73
Past clans: Tyranix
Skype: yonatan.bendler1
Why do you want to join this clan?
jag vill joina för vill vara med i en seriös clan och aktiv asså CW ofta och det är riktigt roligt
How do you think you can help this clan?
Jag kmr nog skoja mkt och peppa laget när jag var med i Tyranix så förlora de mot TehOwlz
med 5-1 innan jag kom när jag spelade vann vi med 5-3 men kan ju inte säga att jag gjorde allt men jag gjorde skillnad