Namn:Albin/Abbe
Ålder:11
Skype namn:abbelabbe1234
Minecraft IGN: ImAbbe_
Wins: 26
Games played: 1420 PS:Försökte bli bannad dom 700 första gamen jag körde trollade bara tills jag tyckte sg var kul ångrar det 
Hur aktiv kommer du att vara? (1/10): 8/9
Varför vill du joina Unbrokenz EU?: För jag har ingen klan och spela med

Men jag kunde kanshe vara med i denna?

Har kopisar som är med i denna klanen som eskill och sewix/andreas

Jag tycker att ni värkar riktigt roligt gäng och skulle varit jätte kul att vara med i klanen

Jag vill gärna visa att jag är bättre på pvp än vad mina stats visar i en 1v1

Jag är en ganska mogen kille säger mina föräldrar och mina lärare

Svara så fort ni kan det skulle som sagt vara jätte kul att komma med

Hoppas ni gillade min reply och jag kommer in i klanen
Tidigare klaner: Min kompis men den finns inte på mcsg forum

Hej Då
